آثار و نشانه چشم در دفینه یابی

آثار و نشانه چشم در دفینه یابی

آثار و نشانه چشم در دفینه یابی

شاید یکی از حساس ترین و مهم ترین عضو بدن را بخواهیم نام ببریم ، چشم است. چشم انسان جزو دستگاه بینایی می باشد. این اندام مهم و حساس قابلیت دریافت و پردازش اطلاعات و جزئیات چیزهایی را که هر موجودی می بیند را دارد. همان طور که می دانید چشم نور را تشخیص می دهد و آن را به پیام های الکتروشیمیایی قابل فهم توسط مغز انسان در یاخته های عصبی تبدیل می کند.

آثار و نشانه چشم در دفینه یابی

آثار و نشانه چشم در دفینه یابی

این عضو خارق العاده در موجودات پیشرفته تر می تواند نور را بعد از دریافت از محیط بیرون ، میزان شدت و ضعف آن را مناسب دید کند. چشم هر موجودی برای اینکه بتواند ببیند باید حرکت کند. شش عضله که کره چشم را احاطه کرده با حرکت مداوم و هماهنگ خود باعث حرکت چشم در جهات مختلف می شود. اما تا جایی که متوجه شده باشید اصلی ترین عنصر برای اینکه چشم بتواند ببیند نور می باشد. نور می تواند تصویر اشیاء را در چشم بنشاند. اولین چیزی که نور هنگام برخورد با چشم آن را لمس می کند قطره ای اشک است که پشت آن قرنیه چشم وجود دارد و همین لایه نازک باعث تمرکز نور می شود.

مفهوم آثار و نشانه چشم در دفینه یابی

آثار و نشانه چشم در دفینه یابی معانی متخلفی دارد که بستگی به جایگاه آن در دفینه یابی دارد . اگر در دفینه یابی با چشمی رو برو شدید که در در حال نگاه به یک نقطه ای بود در این صورت باید در آن مکان به دنبال نشانه خاص یا علامتی بگیردید. اما اگر نشانه چشم را داخل غار یا تونلی مشاهده کرده باید مراقب تله های بکار رفته در داخل غار باشید. به غیر از حالت های بالا اگر نماد چشم را همراه با نماد مار دید نشانگر وجود مقره های خوانودگی می باشد.

آشنایی با دیگر آثار و نشانه ها :

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آثار و نشانه ، ، آنتن راداری ، فلزیاب مگنومتر ، ، ، تعمیر فلزیاب و … می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی فلزیاب شیراز ، نمایندگی فلزیاب تهران فقط با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *