Treasure-Talisman

طلسم گنج و واقعیت های آن

طلسم گنج و واقعیت های آن

مشاورین ما 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان میباشند همچنین  میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع فلزیاب تصویری و فلزیاب پالسی با کارشناسان ما در نمایندگی فلزیاب شیراز در ارتباط باشید      شماره تماس : 09120043750

طلسم چیست ؟

طلسم گنج ( Treasure Talisman ) شیء یا نگاره‌ای متشکل از واژگان، شمارگان، اشکال و جداول است که دارای قدرت جادویی یا ماورایی است. زمان ماندگاری طلسم بسته به تعیین عامل و ارجاعات او به مبادی انرژی‌های غریبه است. تفاوت مهم میان دعا و طلسم ، چگونگی فعال‌سازی آنها است. که دعا را به زبان مرسوم و کامل می‌نویسند، ولی در طلسم واژه‌هایی از دعا را با حروف مرموز می‌نویسند.

به همین دلیل فهم نوشته‌های روی آن برای همه ممکن نیست. واژه طلسم از یونانی (τέλεσμα) به عربی (طِلَسم و جمعش طلاسم) و بعضی را اعتقاد بر آن است که کلمه طلسم مقلوب مسلط است و اصل آن عربی است و در اموری که تسلط یافتن مدّ نظر باشد کاربرد دارد و به همین صورت به فارسی و سپس به زبان‌های اروپایی مانند انگلیسی (Talisman) راه یافته‌است.

طلسم گنج

طلسم گنج

آیا طلسم گنج حقیقت دارد؟

بسیاری بر این باور هستند که طلسم گنج وجود ندارد و همه این موارد خرافه و خلاف واقعیت هستند . یک گنج پژوه باید خود را از این حرف های پوچ دور نگه دارد و با استفاده از روش های اصولی و قواعد و اصول کار خود را ادامه دهد تا به نتیجه برسد و به جای تلف کردن وقت خود بر روی این موضوعات بر اطلاعات خود در زمینه باستان شناسی ، زمین شناسی ، فرهنگ ملل ، آثار و علائم شناسی و … بیفزاید و بی خود و بی دلیل به تخریب آتار باستانی نپردازد.

هیچوقت گول افراد شیاد و کلاهبردار را نخورید و آنها تحت عناوینی همچون باطل کردن طلسم گنج ، موکل و … اقدام به خالی کردن جیب شما نکنند.

اما عده ای از افراد نیز به بودن انواع طلسم اعتقاد دارند و معتقد هستند که از علوم غریبه و متافیزیک برای این کار بهره برده شده است و پیشینیان به این علوم واقف بوده و از آنها برای محافظت از اموال خود بهره برده اند.

طلسم گنج و طلسم های پر تکرار در دفینه یابی :

  • طلسم آب در دفینه یابی
  • طلسم مار در دفینه یابی
  • طلسم جا به جایی گنج
  • طلسم جن در گنج یابی
  • طلسم باد در گنج یابی
  • طلسم سیاه گنج

نقش تله در گنج یابی :

اما همه افرادی که در این عرصه فعال هستند به وجود تله های گنج اعتقاد دارند. باید توجه داشته باشید که تله ها با طلسم ها متفاوت هستند و تله ها در بیشتر اوقات مکانیکی هستند و با تجربه و دانش میتوان بر آنها فائق آمد و در موارد اندکی نیز تله هایی مانند مواد سمی و … مشاهده میشود که انها را نیز به همین صورت میتوان خنثی کرد.

طلسم گنج در دفینه یابی

طلسم گنج یکی از موضوعات مورد علاقه و جذاب برای علاقه مندان به دفینه یابی است. طلسم گنج به مجموعه ای از نشانه ها، رمزها، نقشه ها و سایر علائمی گفته می شود که برای پنهان کردن و یا راهنمایی به محل دفن گنج استفاده می شوند. برخی از طلسم های گنج بسیار قدیمی و تاریخی هستند و برخی دیگر نسبتا جدیدتر و مدرن تر.

طلسم گنج در دفینه یابی چه کاربردی دارد؟
طلسم گنج در دفینه یابی می تواند به چند صورت کاربرد داشته باشد. اول اینکه طلسم گنج می تواند به عنوان یک راه حفاظت از گنج در برابر دزدان و رقبا باشد. بعضی از طلسم های گنج به گونه ای طراحی شده اند که فقط صاحبان اصلی آن ها بتوانند آن ها را فهمیده و حل کنند.

بعضی دیگر از طلسم های گنج حاوی تهدیدات و نفرین هایی هستند که برای ترساندن و بازدارنده کردن کسانی که قصد دستبرد به گنج را دارند، استفاده می شوند.

دوم اینکه طلسم گنج می تواند به عنوان یک راه راهنمایی به محل دفن گنج باشد. بعضی از طلسم های گنج حاوی اطلاعات و سرنخ های مفید و معتبر هستند که با تحلیل و تفسیر آن ها می توان به مکان دقیق گنج پیدا کرد.

بعضی دیگر از طلسم های گنج حاوی اشارات و پوشال هایی هستند که با استفاده از دانش و تجربه و حس ششم دفینه جو، می توان به حل آن ها پرداخت.

چگونه می توان طلسم گنج را شناسایی و فهمید؟
طلسم گنج را می توان در مکان های مختلف و با شکل های متفاوت پیدا کرد. بعضی از طلسم های گنج به صورت نقشه های کاغذی، سکه های باستانی، حلقه های نقره ای، لوح های سنگی، خط خطی های روی دیوار و … هستند. بعضی دیگر از طلسم های گنج به صورت نشانه های طبیعی مانند درختان، سنگ ها، کوه ها، رودخانه ها و … هستند.

برای شناسایی و فهمیدن طلسم گنج لازم است که دفینه جو با تاریخچه و فرهنگ منطقه ای که قصد جستجو را دارد آشنا باشد.

همچنین باید با انواع رمزها، علائم، نمادها و زبان های مخفی که در طلسم گنج استفاده شده اند، آگاه باشد. برای این منظور می توان از کتاب ها، مقالات، وب سایت ها و سایر منابع معتبر و موثق استفاده کرد.

طلسم گنج در دفینه یابی یک موضوع جذاب و چالش برانگیز است که نیاز به صبر، تحقیق، تفکر و خلاقیت دارد. اگر شما هم علاقه مند به دفینه یابی و طلسم گنج هستید، می توانید با مطالعه و تمرین بیشتر به مهارت خود در این زمینه افزوده و شاید روزی گنجی را کشف کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *