Afghanistan-Pakistan-Metal-Detector

خرید فلزیاب در افغانستان و پاکستان

چگونگی خرید فلزیاب در افغانستان و کشورهای همسایه

آیا در افغانستان و پاکستان دفینه وجود دارد ؟

قبل از پرداختن به خرید فلزیاب در افغانستان و پاکستان باید مختصری در مورد تاریخ این دو کشور بدانیم تا با ضرورت خرید فلزیاب آشنا شویم. پاکستان دارای فرهنگ منحصربه‌فرد و غنی است که سنت‌های خود را در طول تاریخ حفظ کرده‌است. پاکستان دارای تمدن آسیایی بوده‌است و یکی از تمدن‌ها بزرگ جهان بحساب می‌آید که پس از میان‌رودان و مصر تمدن دوره ایندوس (۲۵۰۰ تا ۱۵۰۰ قبل از میلاد) است.

نخستین نشانه وجود آدمیان در این منطقه ابزارهای سنگی هستند که در استان پنجاب از فرهنگ سوان برجای مانده‌اند و مربوط به ۱۰۰ هزار تا ۵۰۰ هزار سال پیش هستند.پاکستان تاریخچه گسترده‌ای دارد که با تاریخ هندوستان، اشتراک دارد.

این منطقه محل تقاطع راه‌های تجاری تاریخی مانند راه ابریشم بوده‌است و در هزاران سال توسط گروه‌های مختلفی به عنوان سرزمین سکونت به کار رفته است. این گروه‌ها دراویدی‌ها، هندواروپایی، مصری‌ها، سکاها، پارت‌ها، کوشانها، افغان‌ها، ترک تباران، مغول‌ها و اعراب بودند.

سرزمین افغانستان از لحاظ قدمت تاریخی تمدن های موجود در آن یکی از کهن‌ترین سرزمین‌های جهان به‌شمار می‌رود. تاریخ مکتوب افغانستان به حدود ۵۰۰ سال پیش از میلاد مسیح، زمانی که افغانستان تحت شاهنشاهی هخامنشی قرار داشت، اشاره می‌کند.

اگرچه شواهد نشان می‌دهد که درجه‌ای پیشرفته از فرهنگ زندگی شهرنشینی حدود ۳۰۰۰ تا ۲۰۰۰ سال پیش از میلاد مسیح در این سرزمین وجود داشت. افغانستان به دلیل قرارگرفتن در مسیر جاده ابریشم محل پیوندگاه تمدن‌های بزرگ جهان بوده و یکی از مهم‌ترین مراکز بازرگانی عصر باستان به‌شمار می‌رفته‌است و از این سرزمین به‌عنوان “چهارراهِ فرهنگ‌های باستان” یاد می‌شود.

بنا به آنچه که در بالا ذکر شد قطعا این دو سرزمین دارای تعداد بیشماری از گنج و دفینه هستند که ضرورت داشتن یک فلزیاب برای پیدا کردن دفینه ها را دو چندان میکند.

خرید فلزیاب در افغانستان

خرید فلزیاب در افغانستان

چگونگی خرید فلزیاب در افغانستان و پاکستان

خرید فلزیاب در افغانستان و پاکستان به دلیل غیر قانونی بودن کاربرد این دستگاهها و سایر موانع قانونی موجود عملی بسیار سخت و دشوار است و نمیتوان به مدلهای مختلفی دست پیدا کرد. در ایران به دلیل وجود شرکت های تولید کننده فلزیاب و همچنین شرکت های وارد کننده فلزیاب خارجی این پروسه راحت تر بوده و نیازی به طی کردن بسیاری از مراحل نیست.

اگر کاوشگر عزیزی بخواهد در افغانستان ( در شهر های کابل ، مزار شریف ، قندهار و … ) اقدام به خرید دستگاه گنج یاب کند میتواند با شماره های زیر تماس گرفته و توسط عاملان فروش ما در افغانستان در کمترین زمان ممکن دستگاه خود را تحویل بگیرد.

دستگاههای به فروش رفته در افغانستان دارای 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش حتی در افغانستان است. برای خرید فلزیاب در پاکستان نیز شرایط یکسان بوده و روال کار به همین شکل است ( قابلیت فروش فلزیاب در اسلام آباد ، کراچی ، لاهور و فیصل آباد وجود دارد).

شماره تماس فروشگاه فلزیاب در افغانستان : 09120043750 – 09120814042

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *