crock-full-of-gold

روش پیدا کردن خمره گنج طلا

روش پیدا کردن خمره گنج طلا

خمره به کوزه‌های رسی بزرگ اطلاق می‌شود که بیشتر برای تهیه و نگهداری شراب یا سرکه و در گذشته ذخیره مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در تمدن‌های باستانی مثل تمدن سیلک کاشان از خمره برای تدفین مردگان استفاده می‌شد.

در گذشته که بانکی وجود نداشت از این کوزه های سفالین نیز برای پنهان کردن سکه و اشیاء ارزشمند در زیر زمین استفاده میکردند بدین صورت که اشیاء را درون خمره گنج طلا قرار داده و در زیر زمین دفن میکردند.

شرایط نگهداری خوب درون این کوزه ها باعث میشد که برای دفینه گذاری انتخاب شود و اصطلاحا به آنها خمره گنج گفته میشود. اکثر دستگاههای فلزیاب معمولی تکه های کوزه شکسته و کوزه های خالی را به عنوان فلز تشخیص میدهند پس باید در خرید فلزیاب حرفه ای دقت کافی را به خرج دهید.

لحظه بیرون آوردن خمره گنج طلا

خمره گنج طلا

دستگاه مناسب برای پیدا کردن خمره گنج طلا

پیدا کردن خمره گنج طلا آرزوی هر کاوشگری است. ثروتی باد آورده و بی دردسر به صورت طلای خالص! سوال اینجاست که چه دستگاهی برای پیدا کردن خمره کاربرد بیشتری دارد و از راندمان بیشتری برخوردار است؟

برای پاسخ به این سوال کارشناسان ما تست هایی را انجام داده و پس از مقایسه و نتیجه گیری به این نتیجه رسیدیم که بهترین دستگاهها برای این کار سیستم های گنج یاب پالسی است. این دستگاهها با داشتن قدرت تفکیک مناسب و عمق کاوش بالا و ضریب خطای پایین به دستگاههای ایده آلی برای این کار تبدیل شده اند.

روش پیدا کردن خمره

پیدا کردن خمره گنج طلا با استفاده از سیستم های فلزیاب تصویری بسیار راحت تر از سایر روش هاست زیرا این سیستم ها توانایی ارائه تصویر از خمره در زیر زمین و را دارا هستند و میتوانند عمق هدف ، ابعاد حدودی و جنس هدف را به اپراتور فلزیاب نشان دهند.

قبل از شروع به کاوش اطمینان حاصل کنید که بالانس دستگاه فلزیاب و تنظیمات فلزیاب صحیح باشند. کاوش خود را در مکان هایی که در گذشته مسکونی بوده و یا محل رفت و آمد کاروانها انجام دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *