دستگاه طلایاب نقطه زن

دستگاه طلایاب نقطه زن

دستگاه طلایاب نقطه زن در واقع فلزیابی است که توانایی کاوش طلا را در هر عمقی دارد. برای اینکه بتوان در کشف گنج و دفینه به موفقیت لازم دست پیدا کرد، نیاز است تا با سیستم های کاوش متعددی کار کرد.

زیرا متکی بودن به یک نوع سیستم قطعا نمی تواند، شما را در هر شرایط کاوش به نتیجه مطلوب برساند. هر نوع دستگاهی که در بازار وجود دارد با توجه به نوع سیستم کارکرد آن، برای هدف خاصی طراحی و تولید شده است.

یکی از دستگاه هایی که می تواند کمک بسیار زیادی به کاوشگران کند دستگاه طلایاب نقطه زن می باشد. طلایاب های نقطه زن که کاوشگران در داخل برای کشف گنج و دفینه استفاده می کنند همگی از نوع سیستم پالسی می باشد. از این سیستم ها برای کشف محل دقیق اهداف استفاده می شود.

دستگاه طلایاب نقطه زن

دستگاه طلایاب نقطه زن

دستگاه طلایاب نقطه زن :

سیستم های مختلفی در بازار داخلی وجود دارند که دارای قابلیت نقطه زنی هستند. اما منظور از گنج یاب نقطه زن چیست؟ اگر بخواهیم دستگاهی را به عنوان یک سیستم نقطه زن کارامد در نظر بگیریم باید هر دو ویژگی گنج یابی ( که معمولا با نام قدرت تفکیک یعنی تفکیک فلزات با ارزش به خصوص طلا از فلزات بی ارزش شناخته میشود ) و نقطه زنی دقیق آن مورد تست و آزمایش قرار بگیرید. بنابراین یک سیستم نقطه زن حرفه ای باید بتواند به راحتی تفکیک فلزات را انجام دهد و بعد محل دقیق هدف را نیز مشخص کند.

فلزیاب نقطه زن ارزان شرکت آی کا پی وی :

شرکت فلزیابی آی کا پی وی یکی از برترین های عرصه فلزیابی می باشد که انواع فلزیاب پالسی ، اسکنر مگنومتر ، یون یاب ، ردیاب آنتنی ، فلزیاب مکمل (چندکاره) را تولید می کند. اگر به دنبال بهترین سیستم های بازار می گردید که علاوه بر تست در انواع محیط و شرایط ، دارای گارانتی معتبر نیز باشد می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا شما را در امر خرید فلزیاب راهنمایی کنند.

شماره تماس : 09120043750

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *