دستگاه فلزیاب تصویری

دستگاه فلزیاب تصویری

با سلام خدمت تمام دوستان و علاقه مندان حوزه کاوشگری، در این مقاله قصد داریم درباره دستگاه فلزیاب تصویری صحبت کنیم. به همین منظور باید ابتدا دستگاه فلزیاب تصویری را بشناسیم و بعد درباره قابلیت ها و کارایی های آنها توضیح دهیم.

دستگاه فلزیاب تصویری

اگر بخواهیم تعریف ساده ای فلزیاب های تصویری داشته باشیم. می توان گفت که این دستگاه ها با استفاده از سنسورهای تصویری قادر هستند. لایه های زمین را اسکن، کنند و تصاویری را در اختیار کاوشگر قرار دهد. با روی کار آمدن این دستگاه ها عملا کار کاوش بسیار راحت تر از گذشته شده است.

زیرا کاوشگر می تواند با اسکن زمین جزئیات بهتر و بیشتری را از هدف بدست بیاورد. که در وقت و هزینه خود نیز صرفه جویی کند. این نوع فلزیاب ها برای اسکن زمین از سنسور های پیشرفته و قدرتمند GPR استفاده می کنند.

دستگاه فلزیاب تصویری

دستگاه فلزیاب تصویری

نحوه کار دستگاه های تصویری :

فلزیاب های تصویری با نمایشگر با انواع بدون نمایشگر تفاوت دارند. و با تجزیه و تحلیل سیگنال های دریافتی شکل تقریبی هدف ، عمق و ابعاد ان را نمایش میدهند در صورتی که انواع بدون نمایشگر فقط یک سیگنال صوتی را ارائه میدهند.

ارائه تصاویر سه بعدی میتواند کمک بسیار زیادی به هر دو دسته کاوشگران حرفه ای و آماتور در زمینه گنج یابی بکند و فاکتور بسیار ارزنده ای است.

یک نرم افزار گرافیکی وظیفه تحلیل و تجزیه داده های دریافتی و تبدیل آن ها به گراف های تصویری و رنگی را بر عهده دارد و در تصاویر دو بعدی از رنگ تصاویر میتوان به اطلاعات مورد نیاز در مورد محیط کاوش دست یافت.

از کجا فلزیاب تصویری بخریم :

حتما توجه داشته باشید که قبل از خرید اطلاعات خود را در مورد کالای مورد نظر تکمیل کنید و حتما حتما خرید خود را از شرکت های معتبر انجام دهید و به هیچ عنوان به اشخاص اعتماد نکنید. تکنولوژی ساخت فلزیاب به قدر کافی سخت و انحصاری است که بسیاری از کمپانی های سراسر دنیا سالانه برای به دست آوردن یک جایگاه مورد قبول با یکدیگر در رقابت هستند.

اشخاص کلاهبردار با توجه به نقشه ها و مدار های فلزیاب موجود در اینترنت اقدام به ساخت فلزیاب هایی میکنند که عملا کاربردی نداشته و در حد ۲۰ تا ۴۰ سانتی متر را کاوش میکنند.

آشنایی با چند فلزیاب تصویری :

دستگاه های زیر از نمونه بهترین دفینه یاب های تصویری جهان هستند. تمام این دستگاه های پیشرفته مجهز به سنسورهای مگنومتر هستند. که از بهترین سنسورهای تصویری در جهان به حساب می آیند.

نتیجه گیری

در نهایت باید گفت دستگاه های تصویری هم قابلیت کشف دفینه را دارند هم قابلیت کاوش مکان گنج را دارند. برای مثال اگر دفینه ای در اتاقک پلمپ شده باشد می توانیم از طریق دستگاه های تصویری آنرا ببینیم و به راحتی آنرا پیدا کنیم.

دستگاه های کمپانی آی کا پی وی با ضمانت نامه های کتبی و خدمات پس از فروش ارائه می شود. شما می توانید این دستگاه ها را قبل از خرید تست کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید فلزیاب با کارشناسان فروش ما با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *