Robot-Metal-detector

ربات فلزیاب دستگاهی کاملا هوشمند و خودکار

ربات فلزیاب | فلزیاب خودکار | فلزیاب هوشمند | پهپاد فلزیاب

فلزیاب وسیله‌ای است که برای پیدا کردن اجسام فلزی مخفی یا گم شده درون زمین، دیوار یا اجسام دیگر به کار گرفته می‌شود. دستگاه فلزیاب میدان مغناطیسی را در اطراف دیسک جستجوگر خود ایجاد می‌کند. زمانی که جسم فلزی در محدوده میدان مغناطیسی قرار بگیرد شدت میدان مغناطیسی تغییر کرده و دستگاه فلزیاب با این تغییرات متوجه وجود فلز در اطراف دیسک خود خواهد شد و آن را آشکار و اطلاع می‌دهد.

دسته ای از فلزیاب ها دارای امکانات و قابلیت های بیشتری میباشند که از آنها با عنوان فلزیاب پیشرفته یا فلزیاب حرفه ای یاد میشود. اگر شرکتی امکاناتی بیشتر از امکانات معمول بر روی دستگاه خود قرار دهد طبعا قیمت آن نیز افزایش پیدا میکند. در ادامه به معرفی چند ربات فلزیاب و فلزیاب های پیشرفته میپردازیم.

ربات فلزیاب

ربات فلزیاب

فلزیاب بالا تحت عنوان SPOT Indicating Metal Detector معرفی شده است میتواند با جست و جوی 360 درجه اطراف خود با استفاده از 4 کویل تمامی اهداف را جست و جو کند و بعد از پیدا کردن اهداف میتواند دور ان خط کشیده و منطقه را با رنگ مشخص کند. این فلزیاب از راه دور کنترل میشود و نیازی به نزدیک بودن به آن نیست که از آن میتوان برای کاربرد های مختلف همچون مین یابی در مناطق خطرناک و … استفاده کرد.

پهپاد های فلزیاب ، ربات فلزیاب پرنده !!!

دسته ای از فلزیاب های جدید پهپاد های فلزیاب هستند که با نام فلزیاب پرنده ، درون فلزیاب (Drone Metal Detector) و… شناخته میشود. این دسته از فلزیاب ها برای مین یابی یا کاوش در ارتفاعات و محل های صعب العبور به کار میرود. پهپادی که در زیر نمایش داده شده است میتواند با اسکن زمین و پیدا کردن محل مین و رها کردن جسم صلب بر روی آن باعث انفجار و از بین رفتن مین بدون تلفات و خسارت میشود.

Drone-MD

Drone-MD

همچنین مدل هایی مانند دستگاه زیر نیز برای جست و جو در ارتفاعات و یا جست و جوی سریع محوطه های بزرگ کاربرد دارد.

Drone-Metal-Detectors

Drone-Metal-Detectors

دسته ای از فلزیاب ها نیز برای یافتن مین های کنار جاده ای کاربرد دارند که برای مثال ارتش امریکا از آنها در افغانستان استفاده کرد. در زیر نمونه ای از آنها را مشاهده میکنید.

mine_detecting

mine_detecting

 

برخی از فلزیاب های تصویری شرکت IKPV :

جهت مشاوره و خرید انواع فلزیاب خارجی با نمایندگی فلزیاب شیراز با شماره 09120043750 تماس حاصل فرمایید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *