Metal-Detector-store

فروشگاه فلزیاب شیراز | قیمت فلزیاب شیراز

فروشگاه فلزیاب شیراز | قیمت فلزیاب شیراز

فروشگاه فلزیاب IKPV این امکان را برای تمام هموطنان فراهم کرده تا بدون سفر به شهرهای مختلف و طی مسافت های طولانی و اتلاف وقت بتوانند خرید آگاهانه، با قیمت و کیفیت مناسب را از نمایندگی فلزیاب شیراز تجربه نمایند. شرکت IKPV با بیش از ۲۰ سال سابقه در تولید، فروش، تعمیر و اجاره انواع فلزیاب و گنج یاب ایرانی بزرگترین تولید کننده فلزیاب و گنج یاب در ایران بوده و تمامی مراحل طراحی و ساخت محصولات فلزیاب ما درون کشور انجام شده است و در اکثر موارد عملکرد و دقت بسیار بهتری از دستگاههای مشابه خارجی دارند.

فروشگاه فلزیاب شیراز

فروشگاه فلزیاب شیراز

و دلیل آن طراحی گنج یاب و فلزیاب های تولیدی IKPV بر اساس شرایط اقلیمی ایران با دیگر کشور های جهان و همچنین کاربرد متفاوت فلزیاب و طلایاب در ایران و سایر کشور های باستانی نسبت کشور های اروپایی است. تنوع فلزیاب های عرضه شده در فروشگاه فلزیاب IKPV بسیار زیاد است که در ادامه به بخشی از آن ها اشاره می کنیم.تمامی محصولات ارائه شده در این شرکت کاملا اورجینال بوده و دارای بالاترین کیفیت میباشند. انواع فلزیاب ، طلایاب ، گنج یاب از برترین تولید کنندگان این حوزه مانند:

به صورت تخصصی در فروشگاه فلزیاب IKPV عرضه می شود.جهت خرید فلزیاب از فروشگاه طلایاب IKPV می توانید با شماره 09120043750 تماس بگیرید. لازم به ذکر است که تمام محصولات این فروشگاه دارای یک سال گارانتی معتبر، 10 سال خدمات پس از فروش، ارسال رایگان به تمام نقاط کشور و تست حضوری می باشد.

برخی از محصولات پر فروش ما :

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع فلزیاب تصویری ، فلزیاب پالسی ، فلزیاب آنتن راداری ، یون یاب ، سنسور GPR و انواع شاقول با کارشناسان ما در تماس باشید

تعمیر فلزیاب | اجاره فلزیاب | ارتقاء فلزیاب | خرید فلزیاب شیراز

جهت خرید فلزیاب خارجی و فلزیاب ارزان 2018 و کویل فلزیاب در فروشگاه فلزیاب شیراز ، فلزیاب فارس با ما تماس بگیرید.

جهت خرید انواع فلزیاب با نمایندگی فلزیاب شیراز ، فلزیاب مرکزی یا فلزیاب کیش با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله می باشد.

آدرس صفحه ما در اینستاگرام : http://www.instagram.com/felezyab777

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *