فروش گنج یاب اسکنر

فروش گنج یاب اسکنر

فروش گنج یاب اسکنر

صنعت فلزیابی با بهره مندی از تکنولوژی های روز دنیا توانسته تغییرات اساسی را در دستگاه های فلزیاب و گنج یاب به وجود آورد. یکی از دستگاه هایی که با استفاده از این تکنولوژی ها توانسته در بازار جهانی مشتریان خاص خود را داشته باشد. و امکانات زیادی را برای کاوشگران نیز فراهم کند.

دستگاه گنج یاب اسکنر می باشد. با روی کار آمدن این مدل گنج یاب ها کار برای کاوشگران بسیار راحت از گذشته شده است. گنج یاب های اسکنر از نظر تکنولوژزی های مورد استفاده در چند مدل هستند که در ادامه کار بیشتر با آن ها آشنا خواهیم شد.

فروش گنج یاب اسکنر

فروش گنج یاب اسکنر

انواع گنج یاب اسکنر از نظر تکنولوژی :

  • دفینه یاب اسکنر پالسی 
  • گنج یاب اسکنر مگنومتر
  • فلزیاب اسکنر GPR

از بین اسکنر های موجود در بازار اسکنر های پالسی بخاطر نوع سیستم کارکردی دارد عمق کاوش بالاتری نسبت به بقیه اسکنر ها دارد و بیشتر مورد استفاده کاوشگران قرار می گیرد و از طرف دیگر اپراتور قادر است عمق هدف و اندازه تقریبی ان را مشاهده کند. اسکنر های جی پی ار فقط برای فعالیت های زمین شناسی و ژئوفیزیک مورد استفاده قرار می گیرند و قابلیت تشخیص فلز را ندارند.

اسکنر های مگنومتر فقط برای قادر به تشخص فلز(آهن) هستند و نمی توانند فلزات را از هم تفکیک کنند. برای کاوش گنج و دفینه ، اسکن مقبره ها ، تونل ، حفره و … اسکنر های پالسی بهترین کاربرد را دارند. برای اسکن در ایران هم سیستم های پالسی پیشنهاد می شود زیرا دیگر سیستم ها عملکرد درستی در خاک های معدنی ندارند.

نمایندگی فروش گنج یاب اسکنر :

شرکت IKPV یکی از برترین تولید کنندگان دستگاه های فلزیاب و گنج یاب در ایران می باشد که بیش از دو دهه است در زمینه تولید انواع فلزیاب پالسی ، آنتن راداری ، تصویری فعالیت می کند. این شرکت دارای نمایندگی های مختلف فروش گنج یاب اسکنر ، فلزیاب پالسی و مگنومتر در سراسر ایران می باشد.

ای کا پی وی علاوه بر تولید در زمینه تعمیر ، ارتقاء و اجاره فلزیاب نیز فعالیت گسترده ای دارد. در طول این سالها توانسته با تولید محصولات باکیفیت رضایت مشتریان خود را جلب کرده و به رقابت با فلزیاب های خارجی بپردازد.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد خرید انواع فلزیاب و قیمت آن ها می توانید با شماره های زیر در تماس باشید.

شماره تماس : 09120043750  _  09120814042

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *