فلزیاب ارزان و قوی

فلزیاب ارزان و قوی

وضعیت فلزیاب های خارجی در بازار داخلی :

با سلام خدمت کاوشگران عزیز ، در مطالب گذشته به طور مفصل و در مقالات جداگانه ای در مورد فلزیاب ها و گنج یاب ها صحبت کرده‌ایم. همانطور که می‌دانید در بازار و فروش فلزیاب تنوع قیمت و مدل این دستگاه ها بسیار زیاد می باشد.

از فلزیاب های خارجی گرفته تا ساخت داخل. فلزیاب هایی که توسط کمپانی های خارجی تولید می شوند از تکنولوژی VLF بهره می برند.

فقط تعداد معدودی از کمپانی های خارجی اقدام به تولید فلزیاب پالسی کرده اند کمپانی های مانند فلزیاب ماینلب استرالیا ، فلزیاب لورنز المان و فلزیاب OKM آلمان. همانطور که میدانید فلزیاب های خارجی برای ورود به بازار داخلی با محدودیت های روبرو هستند که باعث می شود قیمت تمام شده در بازار داخلی بسیار بالا باشد .

از طرفی دیگر به خاطر استفاده از تکنولوژی وی ال اف عملکرد و کارایی درستی خاک های معدنی ایران ندارند. این باعث می شود تا کاوشگرانی که وضعیت مالی ضعیفی دارند نتوانند فلزیاب مورد نظر خود را خریداری کنند.

فلزیاب ارزان و قوی

فلزیاب ارزان و قوی

فلزیاب ارزان و قوی :

به خاطر مسائلی که در بالا به آن اشاره کردیم تصمیم گرفتیم فلزیابهای ارزان قیمت که از نظر کیفیت و کارایی در سطح بسیار بالایی قرار دارند را برای کاوشگرانی که به هر دلیلی توانایی خرید دستگاه های گران قیمت را ندارند فراهم آوریم.

باید به این مسئله توجه کنید  که برخی خریدارها به فلزیابهایی که قیمت پایینی دارند که اعتمادی ندارند و این تفکر را دارند که هر محصولی که قیمت پایینی دارد کیفیت و کارایی خوبی هم ندارد اما این مسئله نمی تواند درست باشد.

به همین خاطر میخواهیم چند دستگاه فلزیاب ارزان و قوی که عملکرد و کارایی آن ها توسط مشتریان ما تایید شده اند را به شما هم معرفی کنیم. همانطور که مستحضر هستید کمپانی فلزیاب IKPV بیش از دو دهه است که در زمینه تولید انواع فلزیاب تصویری ، فلزیاب پالسی ، فلزیاب انتن راداری و دستگاه های معدن یاب فعالیت می کند.

در ادامه با ما باشید با چندتا از بهترین فلزیاب های ارزان قیمت که کیفیت و کارایی آن ها در حد فلزیاب های گران قیمت هستند را به شما معرفی کنیم کنیم.

بهترین گنج یاب های ارزان قیمت :

همانطور که اشاره کردیم دلیل پایین بودن قیمت فلزیاب ها عملکرد ضعیف آن ها نیست. این فلزیاب ها برای ایجاد یک بازار رقابتی درست برای سایر تولید کنندگان دستگاه فلزیاب و همچنین ارائه دستگاه های با کیفیت بالا اما با قیمت پایین برای برخی کاوشگران که به خاطر شرایط مالی قادر به خرید فلزیاب های گران قیمت نیستند تولید شده است. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *