CAMERA-METAL-DETECTOR

فلزیاب دوربینی | فروش فلزیاب دوربینی

فلزیاب دوربینی | فروش فلزیاب دوربینی | قیمت فلزیاب دوربینی

متاسفانه امروزه در هر زمینه ای پای افرادی سود جو باز شده است که از نا آگاهی افراد سوء استفاده میکنند و به ارائه اجناس تقلبی می پردازند و بازار فلزیاب نیز به سبب نداشتن مرجعی مطمئن زمینه مناسبی برای این افراد می باشد زیرا سطح اطلاعات مردم در این رابطه بسیار پایین است و به راحتی فریب این افراد را میخورند.

بازار فلزیاب دارای اشفتگی بسیار است و افراد سود جو اقدام به تولید دستگاههای بی کیفیت و مونتاژ شده از قطعات چینی فاقد کارایی و فروش آنها تحت عنوان فلزیاب خارجی میکنند. این عامل سبب سلب اعتماد خریداران از تولیدکنندگان داخلی شده و به دنبال فلزیاب های دروغین مانند فلزیاب ماهواره ای ، فلزیاب حرارتی ، فلزیاب سونی ، فلزیاب لیزری ، فلزیاب ناسا ، فلزیاب دوربینی و … هستند در صورتی که چنین فلزیاب هایی وجود خارجی نداشته و کلاهبرداری میباشند.

فلزیاب دوربینی

فلزیاب دوربینی

فلزیاب دوربینی نیز یکی دیگر از جدیدترین کلاهبرداری های این افراد است که تحت عنوان گنج یاب دوربینی ، طلایاب دوربینی ، فلزیاب MTL ، فلزیاب MTAL ، فلزیاب ام تا ال و … به فروش میرود و چیزی جز یک دوربین مخصوص مستند سازی طبیعت نیست. شکل خاص این دوربین به جهت توانایی آن برای ظبط با کیفیت صدای پرندگان و صداهای ضعیف است و هیچگونه ربطی به گنج یابی و دفینه یابی ندارد.

مشاهده برخی از محصولات ما :

 

حتما قبل از خرید دستگاه فلزیاب در مورد دستگاه تحقیق کرده و خرید خود را از فروشندگان معتبر انجام دهید تا از کلاهبرداری و … جلوگیری شود

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع فلزیاب تصویری ، فلزیاب پالسی ، فلزیاب آنتن راداری ، یون یاب ، سنسور GPR و انواع شاقول با کارشناسان ما در تماس باشید

جهت مشاوره در مورد فلزیاب دوربینی با نمایندگی فلزیاب شیراز با شماره 09120043750 تماس بگیرید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *