Metal-Detector-Price

قیمت فلزیاب | قیمت فلزیاب خارجی

 قیمت فلزیاب خارجی 

شرکت IKPV با داشتن بیش از دو دهه سابقه در زمینه طراحی و تولید و فروش محصولات گنج یاب خارجی معتبرترین شرکت فروش گنج یاب در ایران است. محصولات این شرکت تماما از بهترین و پیشرفته ترین مدارهای الکتریکی و با کیفیت ترین قطعات موجود در بازار بین المللی ساخته شده و همگی دارای 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است.

قیمت فلزیاب

قیمت فلزیاب

شرکت IKPV بزرگترین فروشنده محصولات برند های معروف فلزیاب خارجی مانند فلزیاب فیشر ، فلزیاب او کا ام ، فلزیاب گرت ، فلزیاب ماین لب ، فلزیاب وایتس ، فلزیاب لورنز ، فلزیاب اکس پی ، فلزیاب مگا لوکیتورز ، فلزیاب نوکتا ، فلزیاب ماکرو ،فلزیاب کوئست ، فلزیاب دلتا پالس ، فلزیاب کبرا و … در ایران بوده و تمامی محصولات به صورت کاملا اورجینال و با ضمانت به مشتریان عرضه میشود.

قیمت فلزیاب تابع چه عواملی است :

قیمت این دستگاهها در ایران بر اساس فاکتورهای متفاوتی تعیین می شود و به دلیل نبود مرجعی مطمئن زمینه برای فعالیت کلاهبرداران و شیادان این عرصه فراهم شده است. افرادی که دستگاه های تقلبی و فاقد کارایی را به بالاترین قیمت ممکن تحت عنوان فلزیاب ماهواره ای ، فلزیاب لیزری ، فلزیاب حرارتی ، فلزیاب سونی ، فلزیاب ناسا ، فلزیاب خارجی اصل و … به خریداران میفروشند و از طرق مختلف از قبول مسئولیت طفره میروند. قیمت گنج یاب تابع عوامل مختلفی از جمله مدل دستگاه ، امکانات دستگاه ، کشور و کمپانی سازنده ، عمق کاوش گنج یاب ، دقت و حساسیت و… است.

فلزیاب های تولیدی شرکت IKPV :

 

برای دریافت جدیدترین قیمت گنج یاب با نمایندگی فلزیاب شیراز تماس گرفته و دستگاه خود را با مناسب ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن خریداری کنید.

برای دریافت قیمت جدید گنج یاب های ایرانی اینجا کلیک کنید و برای اطلاع از قیمت دستگاه های خارجی  با واحد فروش به شماره 09120043750 تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *