Best Metal Detector Kit

کیت فلزیاب حرفه ای

کیت فلزیاب چیست ؟

یکی از مواردی که در سایت های گوناگون به وفور با آن روبرو میشویم فروش کیت دستگاه فلزیاب حرفه ای است. کلاً کیت به مجموعه ای از قطعات تشکیل دهنده یک دستگاه یا وسیله گویند که بصورت باز و جداجداست و برای ساختن و تکمیل کردن آن فرد تهیه کننده شخصاً باید بوسیله دست خود و بکمک راهنمای ساخت و ابزار و وسایل لازم سر هم کرده به اصطلاح مونتاژ نماید .

حال در این میان کیت های الکترونیکی به مجموعه ای از قطعات الکترونیکی مانند : مقاومت ، خازن ، ترانزیستور ، آی سی و … گویند که بهمراه فیبر مدارچاپی مخصوص و آماده و راهنمای مونتاژ به منظور ساخت یک وسیله الکترونیکی ارائه می گردد.

کیت طلایاب حرفه ای

کیت فلزیاب حرفه ای

فرد مونتاژ کار باید اطلاعات اولیه ای راجع به علم الکترونیک و آشنایی با قطعات الکترونیکی و همچنین آگاهی از فن لحیم کاری داشته باشد تا بتواند کیتهای الکترونیکی را به درستی مونتاژ کرده و بسازد . بدیهی است در صورت فقدان اطلاعات کافی در این زمینه در کار ساخت و مونتاژ کیت موفق نبوده و مدار شما کار نخواهد کرد.

کیت فلزیاب حرفه ای با عمق زیاد

کیت فلزیاب در بازار به وفور یافت میشود اما تمامی آنها کیت های آموزشی بوده و نهایتا عمقی برابر 40 تا 50 سانتی متر خواهند داشت. اگر به دنبال خرید کیت حرفه ای هستید که قابلیت کاوش 2 تا 3 متر را داشته باشد و از آن بتوان برای گنج یابی و فلزیابی استفاده کرد میتوانید از شرکت IKPV آن را بخرید.

انواع کیت گنج یاب و فلزیاب حرفه ای برای ارائه به علاقه مندان موجود است. شرکت IKPV با داشتن بیش از دو دهه سابقه در طراحی و ساخت گنج یاب و فلزیاب اقدام به طراحی کیت های کاملا اختصاصی فلزیاب نموده است که بیشترین سازگاری را با خاک ایران دارند.

انواع کیت دستگاه فلزیاب موجود

در شرکت IKPV انواع کیت گنج یاب حرفه ای ، کیت گنج یاب پالسی ، کیت فلزیاب پالسی ، کیت گنج یاب عمق بالا ، کیت طلایاب حرفه ای و … با تضمین و گارانتی ارائه میشود. قیمت مناسب کیت های ما در مقابل سایر تولید کنندگان و همچنین کیفیت بسیار بالای کیت های تولیدی سبب شده است تا رضایت بالای مشتریان تضمین کننده ادامه فعالیت ما باشد.

آدرس فروشگاه فلزیاب : شیراز – پل معالی آباد – دینکان – جنب کوچه 21

شماره تماس : 09120043750 – 09120814042

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *