Metal Detector Kit

کیت گنج یاب پالسی قوی

کیت گنج یاب پالسی قوی

کیت الکترونیک مجموعه‌ای از قطعات الکترونیکی است که با اتصال به هم یک وسیله الکترونیک با قابلیت خاص ایجاد می شود. روش ساخت کیت به صورت دفترچه راهنما در اختیار کارآموز قرار می گیرد تا به وسیله آن به صورت گام به گام مراحل ساخت وسیله یا مدار را دنبال کند و به خروجی لازم برسد.

در این مورد وسیله مورد نظر ما ساخت فلزیاب پالسی است. اگر شما نیز از آن دسته از افراد هستید که دوست دارید گنج یاب خود را خودتان درست کنید و یا هزینه خرید یک فلزیاب حرفه ای را ندارید و یا به هر دلیل دیگری نیاز به تهیه کیت دستگاه حرفه ای دارید با ما همراه باشید.

کیت گنج یاب قوی

کیت گنج یاب حرفه ای

نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد این است که ساخت گنج یاب پالسی امری تخصصی و پیچیده بوده و کیت های گنج یاب آماده که در بازار به فروش می‌روند صرفا جهت آموزش و تحقیقات بوده و عملاً در زمینه گنج یابی و دفینه یابی کاربردی ندارند. این کیت های آماده دارای عمق نفوذ بسیار پایین ثبات بسیار کم و خطای بسیار بالا هستند به هیچ عنوان نمی‌توان به عملکرد آنها اعتماد کرد. اگر به دنبال آموزش ساخت فلزیاب قوی همراه با نقشه مدار می گردید اینجا کلیک کنید.

فروش انواع کیت فلزیاب  :

اگر شما نیز دوست دارید که فلزیاب خود را خودتان بسازید و یا برای خرید یک فلزیاب حرفه ای بودجه کافی را ندارید و قصد خرید کیت فلزیاب حرفه ای دارید همین حالا با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا انواع کیت فلزیاب پالسی ، کیت فلزیاب حرفه ای ، کیت فلزیاب VLF ، کیت دستگاه گنج یاب تصویری و … را در کوتاه ترین زمان ممکن و با نازلترین قیمت تهیه کنید.

کیت های ارائه شده توسط شرکت آی کا پی وی دارای بالاترین کیفیت با کمترین قیمت در میان سایر فروشندگان است. اگر دستگاه شما دچار اشکال شده و نیاز به تعمیر دارد بخش فنی شرکت آماده ارائه انواع خدمات به کاوشگران عزیز است. از مزایای تعمیر کیت فلزیاب میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • قیمت پایین و مناسب
  • تعمیر توسط متخصصان و کارشناسان
  • تعمیر در کوتاهترین زمان
  • تضمین عملکرد صحیح
  • ارتقاء دستگاه در صورت امکان
  • استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت

آدرس فروشگاه فلزیاب : شیراز – پل معالی آباد – دینکان – جنب کوچه 21

شماره تماس : 09120043750 – 09120814042

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *