Imaging-treasure-detector

گنج یاب تصویری قدرتمند برای کاوش قبر

گنج یاب تصویری قدرتمند برای کاوش قبر های باستانی

اعتقاد به روح و روان و زندگی پس از مرگ به اشکال گوناگون در سراسر نقاط و مراکز جهان باستان از جمله ایران وجود داشته‌است. بر اساس و مبنای همین اعتقاد در گور مردگان اسباب و لوازم زندگی و خوراک و پوشاک قرار می‌دادند. در ادواری قدیم‌تر بر اساس شغل متوفا ابزار پیشه‌اش را نیز پهلوی دستش قرار می‌دادند.

در مقاله ای جداگانه به انواع روش های تدفین در ایران باستان اشاره کرده‌ایم که مطالعه آن به افرادی که به دنبال آشنایی با انواع قبر دارای دفینه می باشند توصیه می شود. با توجه به آنچه که گفته شد کاوش قبر یکی از مهمترین فعالیتهای است که جویندگان گنج به دنبال آن هستند. شناسایی درست این قبور و استفاده از دستگاه گنج یاب تصویری می‌تواند درصد موفقیت شما را افزایش دهد.

گنج یاب تصویری

گنج یاب تصویری

گنج یابی و نحوه پیدا کردن گنج

گنج یابی از دیر باز از فعالیت های مورد علاقه افراد بسیار زیادی بوده است. این فعالیت دارای قواعد و قوانینی است که اطلاع داشتن و رعایت کردن آنها برای موفقیت بسیار ضروری است.

در مقاله ای جداگانه به روش پیدا کردن گنج پرداخته ایم که مطالعه آن برای تازه واردان به این عرصه ضروری است. قبر ها یکی از مهمترین ارکان گنج یابی در ایران میباشند و با گوردخمه و استودان ها متفاوت هستند که مطالعه مقاله های مربوطه میتواند نکاتی را برای تمایز دادن آنها از یکدیگر به شما بیاموزد.

گنج یاب چیست: 

گنج یاب ها دستگاههایی هستن که قادرند تا نوع فلز و با ارزش یا بی ارزش بودن آن را نیز تعیین کنند که این تمایز قائل شدن معمولا بین طلا و دیگر فلزات انجام میشود و به آن تفکیک فلزات میگویند. قدرت تفکیک دستگاههای گنج یاب با یکدیگر متفاوت بوده و برخی ممکن است دارای درصد بالایی از خطا باشند.

فاکتور های بسیاری در متقاعد کردن کاوشگران به خرید یک دستگاه گنج یاب تصویری دخیل بوده از مهمترین آنها می توان به قیمت دستگاه گنج یاب اشاره کرد که از اینجا میتوانید لیست قیمت دستگاه گنج یاب را مشاهده کنید. انتخاب بهترین گنج یاب تصویری باید با در نظر گرفتن بسیاری از ویژگی ها و قابلیت‌های آن دستگاه انجام شود که در پستی جداگانه به ویژگی هایی که یک گنج باب تصویری قدرتمند باید داشته باشد اشاره کرده ایم که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

فاکتورهای مهم قبل از استفاده از آن

به صورت کلی یک گنج یاب تصویری مناسب برای کاوش قبر باید عمق کاوش بالای ۳ متر داشته و قابلیت تفکیک فلزات را با پایین ترین خطا به کاربر ارائه دهد. قبلاً در مورد ۱۰ فلزیاب برتر در جست و جوی گورهای باستانی صحبت کرده‌ایم و به معرفی آنها پرداختیم که می توانید دستگاه مناسب خود را از میان آنها انتخاب کنید.

در پایان باید متذکر شویم که گنج یاب تصویری فقط یکی از فاکتورهای لازم برای رسیدن به موفقیت است. کار کردن با دستگاه گنج یاب دارای قواعد خاص خود بوده و برای آموزش کار با فلزیاب می توانید به پست های مربوطه مراجعه کنید و حتما سعی کنید قبل از شروع به کار از بالانس بودن دستگاه و درست بودن تنظیمات دستگاه فلزیاب خود اطمینان حاصل کنید و همچنین دفترچه راهنمای فلزیاب خود را مطالعه کرده تا با دلایل خطای دستگاه فلزیاب آشنا شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *