فلزیاب پرومتالین

فلزیاب پرومتالین ساخت آلمان

آشنایی با شرکت فلزیابی پرومتالین آلمان :

شرکت Prometalin آلمان انواع سیستم های فلزیابی را که شامل اسکنر ، فلزیاب، سیستم های PI و VLF ، شعاع زن ها است که برای سازمان های نظامی و سازمان های خدماتی و آژانس های مختلف در سراسر جهان طراحی تولید می کند.

این کمپانی در حال حاضر بهترین سیستم‌های فلزیاب استاندارد برای کاوش گنج ، پیدا کردن طلا و تونل ‌های عمیق ، همچنین کشف لوله‌ها و کابل‌ها در زیر زمین همراه با ابعاد ، شکل و اندازه آن‌ها را طراحی و تولید می کند تا بتوانید فلزات با ارزش ، گنجینه‌ها ، تونل‌های زیرزمینی و غیره را شناسایی کنید .

دستگاه های تولیدی این شرکت دارای  کدهای ویژه برای هر فلز ، انواع مختلف خاک ، حفره و ترکیبات کانی است به طوری که اپراتور می‌تواند به سرعت نوع ، مقدار و عمق مواد را تشخیص دهد .

فلزیاب پرومتالین ساخت آلمان

فلزیاب پرومتالین ساخت آلمان

معرفی فلزیاب پرومتالین آلمان :

شرکت فلزیابی پرومتالین دارای دو نوع دستگاه می باشد که از نوع اسکنر تصویری می باشد  شامل فلزیاب ADLER و فلزیاب MACHT است.  این دو اسکنر که ساخت آلمان می باشد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و مناسب برای کشف تونل ، اتاقک ، مقبره ها ، گنج و دفینه و … می باشد.

این سیستم با کارایی دقیق و فناوری منحصر به فرد که هرگز در هیچ سیستم دیگری مورد استفاده قرار نگرفته است ، شما را به سمت موفقیت سوق می دهد.

فلزیاب ADLER صفحه نمایش رنگی ویژه 7 اینچی دارد و به شما امکان می دهد به راحتی در همه جا کاوش کنید که به شما امکان می دهد بدون نیاز به لپ تاپ ، موبایل یا هر وسیله دیگر کاوش خود را انجام دهید.

حداکثر عمق کاوشی که این دستگاه در اختیار کاوشگر قرار می دهد 13 متر می باشد و در انواع خاک ها دارای عملکرد ثابتی می باشد.

 

برای خرید این فلزیاب حرفه ای یا دیگر سیستم های فلزیابی با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

محصولات برتر IKPV برای کاوش گنج :

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *