top-10-treasure-detector

بهترین گنج یاب موجود در بازار ایران

بهترین گنج یاب موجود در بازار ایران

“بهترین” یک لغت نسبی است و با توجه به شرایط متغییر است. برای مثال اگر کسی از شما در مورد بهترین گوشی موبایل بازار بپرسد چه پاسخی به او میدهید؟ قطعا نمیتوانید با قاطعیت یک مدل و برند خاص را پیشنهاد کنید و از او سوالاتی در مورد قیمت ، کاربرد آن و انتظاراتی که از آن دارد ، اندازه و سایر ویژگی های مورد انتظار میپرسید و سپس بهترین مدل را با توجه به پاسخ های او پیشنهاد میدهید.

بهترین گنج یاب

بهترین گنج یاب

دستگاه های فلزیاب و گنج یاب نیز از این قاعده مستثنی نیستند. مدل های بیشماری از دستگاههای فلزیاب و گنج یاب در بازار موجود است و هرکدام دارای ویژگی ها و قابلیت های مختلف میباشند و برای انتخاب هریک باید نکات مختلفی را در نظر گرفت. نکاتی از جمله قیمت دستگاه گنج یاب ، عمق کاوش دستگاه ، قدرت تفکیک و حساسیت دستگاه ، سازگاری با محیط های مختلف کاوش ، چند کاربرد بودن دستگاه و …

تفاوت دستگاههای گنج یاب ایرانی و خارجی  :

یک باور قدیمی که در بین ما ایرانیان وجود دارد و شاید بتوان گفت به دلیل برخی از مسائل نیز تا حدودی درست است این است که دستگاههای تولید خارج بسیار بهتر و با کیفیت تر از نمونه داخلی هستند اما باید گفت که واقعیت چیز دیگری است! و دلیل آن نیز کاربرد متفاوت دستگاههای فلزیاب و گنج یاب در کشورهای اروپایی با ایران میباشد.در اروپا دستگاههای فلزیاب بیشتر جنبه سرگرمی داشته و از آنها برای کاوش سکه ها و تکه های ریز طلا و جواهرات در سطح زمین و نهایتا تا عمق 50 سانتی متری زمین استفاده میکنند.

اما در ایران شرایط متفاوت است. ایران یک کشور باستانی است و دارای قدیمی ترین تمدن بعد از مصر باستان میباشد ( برخی حتی قدمت تمدن در ایران را بیشتر از مصر میدانند ) بنابراین خاک این سرزمین دارای دفینه ها و گنج های بسیاری است که مرور زمان باعث شده است به عمق چند متری زمین رفته و غیر قابل دسترس شوند.بنابراین استفاده از دستگاههایی با عمق کاوش زیاد در اینگونه موارد پیشنهاد میشود.

دلیل دیگر تفاوت شرایط اقلیمی و خاک ایران با کشور های اروپایی است. در ایران بیشتر مناطق دارای خاک معدنی و همراه با سنگ های داغ هستند که باعث ایجاد خطا در دستگاههای طلایاب میشوند و گنج یاب های به کار رفته باید دارای سیستم پیشرفته نادیده گیری سیگنال مزاحم باشند.دیگر عامل مهم گارانتی و خدمات پس از فروش است که هیچکدام از فلزیاب ساخت خارج از این ویژگی ها برخوردار نیستند ( به دلیل شرایط خاص اقتصادی ایران و تحریم های بین المللی شرکت های خارجی در ایران نمایندگی نداشته و خدمات پس از فروش ارائه نمیدهند ).

معرفی برترین گنج یاب های ایرانی و خارجی :

بنا بر آنچه گفته شد جمعی از کارشناسان ما و کاوشگران با تجربه پس از تست دستگاههای موجود در بازار و قرار دادن آنها در زمین های مختلف کاوش بهترین دستگاه های گنج یاب را انتخاب کردند که در ادامه 10 مورد از بهترین گنج یاب های موجود را معرفی میکنیم :

در ادامه نیز به معرفی 7 گنج یاب برتر خارجی میپردازیم :

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع فلزیاب تصویری ، فلزیاب پالسی ، فلزیاب آنتن راداری ، یون یاب ، سنسور GPR و انواع شاقول با کارشناسان ما در تماس باشید

جهت خرید بهترین گنج یاب با نمایندگی فلزیاب شیراز ، فلزیاب مرکزی یا فلزیاب کیش با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *