Hoard-is-Shiraz

پیدا کردن گنج با دستگاه Bionic X4 در شیراز

پیدا کردن گنج با دستگاه Bionic X4 در شیراز

هدف همه ما از خرید دستگاههای فلزیاب پیدا کردن گنج و دفینه های باستانی و به عبارتی رسیدن به خواسته ها و رویاهایمان در مدت زمان کوتاهی است. هدف هر یک از افراد از خرید دستگاه های فلزیاب متفاوت بوده و برای مثال کسانی که فلزیاب های مبتدی را خریداری می کنند با کسانی که به دنبال فلزیابهای حرفه ای هستند اهداف متفاوتی دارند.

به تازگی یکی از کاوشگران با خرید دستگاه بایونیک ایکس فور از شرکت توانسته است که در اطراف شیراز دفینه با ارزشی را پیدا کند که شاید آرزوی همگان باشد. این گنجینه که شامل تعداد زیادی از سکه های طلایی و نقره ای می باشد توسط دستگاه بایونیک ایکس ۴ که یک دستگاه کاوش بارنج بالا است و توسط آن می‌توان اهداف را از فاصله بسیار زیادی تشخیص داد.

نحوه پیدا کردن دفینه در شیراز

اولین سیگنال را از فاصله تقریبی ۴۰۰ متر دریافت کرد با نزدیک شدن به محل دقیق دفینه و حفر 1.1 متری عمق زمین توانست به گنجینه دست یابد که شامل تعداد بسیار زیادی سکه های درهم طلایی و نقره ای بود. و از آنجایی که درهم مربوط به قرن هفتم پس از میلاد می شود می توان چنین نتیجه گرفت که این گنجینه مربوط به عصر قبل از آن نیست. روش زیر یکی از بهترین روش های کار با دستگاه بایونیک ایکس 4 شرکت او کا ام را نشان می دهد در این روش محل تلاقی و برخورد نشان داده شده در شکل محتمل ترین مکان برای وجود دفینه است.

Bionic-X4-&-Hoard-in-shiraz

پیدا کردن گنج

شیراز شهر باستانی و مهم برای پیدا کردن گنج

شیراز یکی از باستانی ترین شهرهای ایران است و در مکان های مختلف اطراف آن بسیاری از آثار و نشانه های دفینه یافت می‌شود و هر از گاهی خبر پیدا کردن یک گنج و یا دفینه در محافل مختلف شنیده می‌شود. با توجه به آیین و سنت دفن مردگان در شیراز و اطراف آن و به خصوص در بیش از دو هزار سال پیش بسیاری از قبر ها و گور های یافت شده دارای هدایا و دفینه می باشند و برای پیدا کردن مدخل ورودی و راهرو ها و حفره های زیر زمینی استفاده از دستگاه های فلزیاب تصویری به شدت توصیه می شود. با توجه به موارد گفته شده پیدا شدن گنج و دفینه های با ارزش در این شهر و اطراف آن دور از انتظار نیست.

گذشته تاریخی شهر شیراز :

در مورد نام شیراز بحث ها و عقاید متفاوتی وجود دارد و هنوز کسی به درستی نمی داند که این اسم از کجا آمده است و به چه معناست. جغرافی دان مسلمان قرن چهارم هجری، ابن حوقل بر این باور است که شیراز به دلیل اینکه یکی از شهرهای بزرگ صادرکننده انواع خواروبار بود به اندرون شیر شباهت داشت و به همین دلیل به نام شیراز خوانده می شد.

اما عده ای بر این عقیده هستند که نام شیراز در اصل “شهر راز” بوده اما به مرور زمان به “شهراز” و سپس “شیراز” تبدیل شده است. البته شیراز تنها نامی نیست که بر این شهر گذاشته شده بلکه از قرن شش هجری قمری شاعران، حاکمان و دلتمردان از اینجا با عناوین و لقب های بسیاری مانند مملکت سلیمان، ملک سلیمان، تختگاه سلیمان، دارالملک، دارالعلم، دارالفضل و … یاد کرده اند.

پیدا کردن گنج

Treasure-In-Shiraz

یکی از مشهورترین و معتبرترین کمپانی های تولید کننده دستگاه های فلزیاب تصویری در جهان کمپانی آلمان می باشد که متاسفانه به دلیل وجود موانع قانونی و نیز تحریم های بین المللی وارد کردن دستگاه های این کمپانی به ایران به شدت محدود شده است. از این رو شرکت آی کا پی وی با تکیه بر دانش و تخصص کارشناسان خود و با بهره گیری از علوم روز دنیا اقدام به ساخت دستگاه های مشابه دستگاه های تصویری شرکت OKM نموده است که دارای بیشترین سازگاری با خاک و شرایط اقلیمی ایران هستند و از این رو برای پیدا کردن گنج مناسب تر هستند.

منبع : کمپانی OKM

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *